diumenge, 14 d’abril del 2013

METÀFORA

El meu disseny sobre models mentals està inspirat en una de les meves passions, el cinema negre i els jocs de taula. Per aquest motiu, he volgut fer un disseny basat en una taula de poker des d'un pla zenital. La pantalla principal està constituïda pel capçal·lament (el meu nom i el que faig), el menú amb les quatre opcions i la taula de joc. En el moment que es passa el cursor per alguna paraula del menú apareixerien les icones típiques del poker (cor, trèvol,  pica i diamant), però només en el moment de passar per sobre i clicar. Quan es clica a algun apartat, la disposició de la pantalla canviarà i es farà un zoom-in a la taula. Com es veu a la imatge inferior, es veurà en gran el nom de l'apartat per saber on som en tot moment i el contingut. En el moment que es vol tornar enrere es clica a l'opció "volver" i es fa un zoom-out i tornem a la pantalla principal. En cada un dels apartats apareixerà una imatge/icona típica del cinema negre, com per exemple les cartes a la biografia (donant a entendre: "aquesta soc jo i poso les meves cartes sobre la taula"), una pistola, un got de whisky, etc.

La meva web consisteix en una metàfora principalment perquè la temàtica de "poker" no és la principal de la web, sinó els meus treballs en postproducció. D'altra banda,, crec que la metàfora és funcional, ja que en el moment que es selecciona un apartat funciona com un botó i ens desplacem a un altre espai.

Finalment, al final del post he penjat un primer esboç de la web. He dubtat molt entre ficar els elements dins o fora de la taula, però una vegada passat a digital he vist més convenient posar-ho fora.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada