dimecres, 3 d’abril del 2013

SIMPLICITAT VISUAL


El meu disseny web, més que en una anècdota, està basat en un record. He triat el record d'un viatge a Madrid que vaig realitzar amb la meva parella. Va ser el nostre primer viatge i amb motiu d'anar a veure un concert de Metallica (també es tractava del meu primer concert i d'un dels meus grups de música favorits). Aquell viatge va durar 5 dies i ens vam programar una ruta de visita per la ciutat. Aquest disseny està basat en una de les visites que vam fer al "Temple de Debod". Aquest edifici pertany a l'antic Egipte i va ser un regla que van fer a Espanya per una ajudar a salvar els temples de Nubia. He triat aquest lloc per la seva calma i tranquilitat. Vam passar una tarda molt bonica al parc que hi ha al voltant i vam poder veure la posta de sol amb completa harmonia. Per aquest motiu he decidit fer la web de la següent manera: he col·locat l'objectiu de càmera a mode de sol, creant ombres i reflexos sobre el menú. També he posat algun motiu de cachemir, ja que em recorda molt a l'estètica àrab i m'agrada molt. També he col·locat una foto del temple (no m'he pogut resistir) que vaig fer i l'he editat per donar un aspecte de dualitat entre el real i el reflex "ficitci" que es crea amb la llum. D'altra banda, he pensat en trencar amb les línies rectes ja que la imatge dona molta estabilitat i, a més, he volgut imitar la forma del típic ull egipci:



i he cambiat les tonalitats per donar un aspecte de calidesa. Per útlim, comentar que la imatge és una única fotografia, he pensat en ficar la part "real" de la imatge en blanc i el reflex en color per, d'alguna manera, explicar que el que no és real pot ser molt bell, com ho pot ser el món audiovisual.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada