dimarts, 14 de maig del 2013

ESTÈTICA I CANVI D'IMATGE




El meu disseny mitjançant el collage tracta de reconstruir la imatge d'una casa. Aquest disseny difereix de la resta, però l'he fet amb la intenció de que l'usuari d'alguna manera entri al meu món mitjançant la metàfora d'una casa.

Distribució:

A l'obrir la pàgina no apareixeria la casa sencera, sinó que es començaria per la teulada i s'aniria desplaçant cap abaix. Tampoc apareixerien els elements del menú directament, sinó que estarien animats de tal manera que quan s'interactui amb els diferents elements anés apareixent (per exemple, al passar per la bústia de la porta, sortiria el sobre i es desplegaria la carta amb l'opció "CONTACTE", al clicar-hi s'ampliaria la imatge de manera que la carta ocupés tota la pantalla i mostrés el contingut).

Imatges:

Crec que aquestes imatges són les més apropiades ja que em podrien definir tal i com soc. D'una banda faig referència al món dels videojocs amb la flor del mític "Plants vs. Zombies", els quals m'encanten. La idea de difusió i comunicació queda representada amb la figura del nen cridant i la meva petita passió pel món de l'art amb el quadre de les dones al balcó d'Eugene von Blaas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada