dijous, 6 de juny del 2013

DISSENY FINAL

El meu disseny final és una barreja entre el collage i la metàfora. Amb aquest disseny he reprès la idea inicial del collage amb la casa, però una mica més sintetitzat. He utilitzat els elements florals com a motiu principal de la web. No obstant, he continuant recalcant el fet de que és una web referent als audiovisuals col·locant un objectiu al centre de la flor. D'altra banda la metàfora la podem veure, d'una banda a la biografia, on hi ha representat un jardí. Aquest jardí representa la part principal de la meva "casa", on em presento jo i la meva experiència. Seria com una mena de "primer pas". D'altra banda, a l'apartat de treballs ens trobaríem unes finestres, on podem començar a fer un cop d'ull als meus treballs. Aquí es mostra una previsualització d'alguns treballs que he realitzat. A partir d'això entraríem una mica més endins, com a "casa meva" i es podrien veure els treballs al complet. Per últim, comentar que la pantalla d'inici ara apareix buida, però si la web funcionés hi hauria un vídeo reel amb els meus treballs i la pantalla de contacte serviria principalment com a mitjà directe per comunicar-se amb mi.

En quant a la interactivitat, la gràcia de les flors estaria en el fet de que en clicar en qualsevol d'elles, caurien part dels pètals, d'aquesta manera l'usuari pot saber on està en cada moment. Finalment, tenim un botó d'inici disponible en totes les pantalles en el cas de que l'usuari vulgui tornar enrere i els links directes a les xarxes socials Facebook, Twitter i Youtube.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada